21 Mayıs 2015 Perşembe

BLOGUMDA NELER OLACAK?


     Bugün bende bir karar aldım ve blog yazarlığı kervanına katılmaya karar verdim. Biraz heyecan var içimde. Çünkü bu benim ilk deneyimim. Nasıl olacak şimdiden merak ediyorum doğrusu....
     Kısaca blogumda nelerden bahsedecegimi söyleyeyim. Adından da anlaşılacağı gibi hayvanları anlatacağım bir blog olacak belgesel tadında. Belgesel görüntülerle seslerle anlatırken ben ise yazılarımla anlatmaya çalışacağım. Okumayı seven arkadaşlar için...
     Neden hayvanlar hakkında yazdığıma gelince de küçükken belgesel izlemeyi çok severdim. Şimdide çok seviyorum bu tartışılmaz bir konu. İşte bu sebeple hayvanlar hakkında yazmaya karar verdim. İster karada ister havada ister suda yaşayan hayvan olsun hepsi hakkında elimden geldiğince yazmaya çalışacağım.
     Siz değerli blog okuyucularından da bir isteğim olacak. Hangi hayvanlar hakkında bilgi almak isterseniz onu bana bildirin. Bende öncelikli olarak onlar hakkında bilgi vermeye çalışayım. Şimdiden teşekkürler....
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder